Jenguk-jenguk! ^__^

Tuesday 19 April 2011

=="

nah! den tepek satu pics suasana sukan di sana.. takleh tepek bebanyak.. kantoi den nnt... kekeke.. tegoklah suasana panas di padang sana.. adeh~~~~~


assalammualaikum.. ^__^

ponatnya den skag... hailah... muka ku yg baru nak berarak putih itam balik! dh lah aku ni jenis senang hitam kulit.. tp susah putih... tp.. muka and pergelangan tangan ak je itam.. wlopun sbanrnya ak ni putih!! dekat pergelangan tangan kiri aku siap ada bentuk jam tangn lagi! tmpt jam je putih!! makk!! sian daku!


dalam masa beberapa ari yg lepas... dari isnin sampailah ari ahad smlm.. tolong skola ak sukan.. ak ni alumni, jadi tolonglah jadi pengadil.. jadi pembantu, jadi ahli sihir jahat pada junior2, jadi pompom girl bila rumah sukan ak menang.. and jadi kakak senior yg jeles dgn adik2 junior punyer program..


yela dulu time skola ak ngn kwn2 ak yg aktif nak mati.. tp skg bila kita yg tgk dorg buat persembahan kadet.. dan ak duduk senyap2 di tepi.. rasa mcm sumthin pula! rasa mcm....... nak buat bodo dan masuk dlm perbarisan jugak! hahahaha!

tp sonok jugak jadi alumni dan pengadil ni... nak buli junior pun sonang! sbb guru2 akan percaya ckp pengadil.. tak de nya nak dengar cakap pelajar walaupun pengadil biased... jadi aku pun apa lagi... hehehe! *dh kuar tanduk..

hahaha! takdelah.. gilerr nak aku wat mcm tu? maunya ak kene sekeh dan luku ngn guru2 ak... haha! ak tak wat lagi biased pun dah kene panahan mata amaran dari guru2 rumah sukan masing2... punya lah fanatik guru2 aku dengan umah sukan memasing... =="

kat padang pun best glerr.. walau panas glerr smpai rasa nak pitam, tp best sgt... jaga dorg lumba lari bagi skola men, and jaga sukaneka bagi skola ren.. hehehehe.. macam2 gaya ada... kuikuikui...

tp sonok sgt22! sbb junior aku masih lagi mengingati senior2 dorg ni.. asal dtg je tak sah klo tak jerit nama masing2 and laga pipi ala2 queen diana.. hahahah! alhamdulillah, sillaturrahim masih dikekalkan... tp, ramai kawan tak semestinya takde musuh langsung, jadi pada junior ak yg hati batu kering mcm ahli sihir, aku malas nak ckp apa2.. lantak korg lah... sombong2 tak lulus pekse baru tau! pergh! jahat sungguh daku.. kakakaka!!


skg ni mood aku banyak kat reset! yay! hahaha! tp tak menaip2 pun! =="

dush!

ada org baling lagi mouse kat kepala aku! dasar dengki! kakakaka!!

yup! mood ak dh mula beralih arah.. jadi t1il dh tergendala.. atiku tak pink22 skg ni.. tp tgh itam gelap mcm tgh tggu nak bunuh org je... apakah?? adeh.. bukan apa... cuaca amatlah panas skg ni.. jd kepanasan membuatkan otak ak berhenti berfungsi.. adeh~

jd nak chow la.. solat maghrib wey! jgn lupa solat! k assalammualaikum!

1 comment:

LaLa SunBun said...

ok... saya lngsung tdak beruntung... sya tdak smpat buli junior saya... aahh....!! geram betul!!!