Jenguk-jenguk! ^__^

Friday 8 April 2011

Hati Beku + Otak Kaku + Jari Terdiam = T1il??

fuh! tajuk! glerr la! hahahaha! ops! sebelum tu! Assalammualaikum! apa kabar semua? sorry! T1IL tergendala! sy tak de mood! idea berlegar2 di kepala.. tp nape still takleh luah, perah atau sebagainya? terstop kat satu scene tu.. mmg dari ayat...

ini adalah T1IL bab 32. yup! ak dah taip smpai 32.. and terpaksa masukkan sikit2. sebab ak nak tulis smpai jadi manuskrip penuh.. maaf ye?

ni...
.
.
.
.


"Lari dari Am ye? Kenapa? Takut dah?" usik Zahid sengaja nak menambahkan pemerah pipi di wajah Yasmin. Gadis itu menarik muka masam. Hampagas betul dia ingat aku takut pada dia! Tapi memang aku gerun pun!


hah! dari situ jelah ayat aku.. tak toleh belakang tak dongak ke depan.. erk? ayat apakah itu? abaikan.. aku memang tak cukup tido skarang ni.. dgn badan sakit2 sebab menjadi pengadil bola jaring junior ak.. memang berlari sana sini mengalahkan orang yang main bola jaring itu sendiri!

tapi kan , ak ni tak sedar diri tak cukup tidur tp still nak jadi vampire! agak-agaknya burung antu pun tdo mlm2.. ak je yg siang tdo malam berjaga. hampagas! apa aku bebel ni? dush2! *baling mouse yang dh nak tertanggal ke kepala sendiri.

maakk! anak mak tak betul dh! =="


*psst~ mereka berdua amatlah hensem!! muahaha! <-- gelak gatai!
adoi!! *tbe2 ada mouse mendarat ke kepala ak

spe kejadah yg fly kan mouse ke kepala aku ni? suka mendengki ngn ak kan? muahahaha!

abaikan sahaja apa yg telah berlaku.. tiada yang berkait sama ada yg idup ataupun idak! hahahaha! bila ak baca balik apa yg ak taip... mmg sah2 ak ni tgh gilerr! jadi semua! jom menggiler bersama sy! yay!!

lalalaalalalalala~~~~~~ lilililililili~~~~~~ lululululululu~~~~~~~

*dh jd gler! ops!! daku tak kawen lagi!! jadi jgn call tanjung rambutan atau tanjung cempedak or whateves.. hahahaha!

k lah... tgh menggiler mcm ni takleh taip, tak elok tuk kesihatan bak kata org2 purba dulu.. muahahaa! so chow! assalammualaikum!!

No comments: